پرسشنامه انواع نوآوری کارابولوت(۲۰۱۵)

پرسشنامه انواع نوآوری توسط کارابولوت (۲۰۱۵) ساخته شده است. این پرسشنامه شامل ابعاد نوآوری تولیدی، نوآوری فرایندی، نوآوری بازاریابی و نوآوری سازمانی است. پرسشنامه مذکور از ۲۰ گويه در طيف پنج درجه اي ليكرت (خیلی کم تا خیلی زیاد) تشكيل شده است.

هدف بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های انواع نوآوری
تعداد گویه ها ۲۰
سال انتشار ۲۰۱۵
مؤلفه ها

۴ مولفه (نوآوری تولیدی، نوآوری فرایندی، نوآوری بازاریابی و نوآوری سازمانی)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 45,000 – خرید