پرسشنامه بازاریابی داخلی

پرسشنامه بازاریابی داخلی بر مبنای پژوهش ابوروب و همکاران (۲۰۱۱)، ساخته شده است. این پرسشنامه دارای ۲۰ سؤال بسته پاسخ می باشد. این سازه ابعاد – فرهنگ خدمات بانکداری، توسعه منابع انسانی، انتشار اطلاعات بازاریابی و سیستم پاداش و انگیزش – را در میان کارکنان مورد اندازه‏گیری قرار می­دهد. این پرسشنامه بر مبنای طیف ۵ تایی لیکرت طراحی شده است

هدف بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های بازاریابی داخلی در سازمان
تعداد گویه ها ۲۰
سال انتشار ۲۰۱۱
مؤلفه ها

۴ مولفه (فرهنگ خدمات بانکداری، توسعه منابع انسانی، انتشار اطلاعات بازاریابی و سیستم پاداش و انگیزش)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 40,000 – خرید