پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان توسط یعقوبی و همکاران (۱۳۹۴) ساخته شده است. این پرسشنامه شامل ابعاد -شناسایی و اولویت بندی مشتری، جذب مشتری، تعامل با مشتری مشتری، تنوع خدمات و حفظ مشتری– می باشد. این پرسشنامه شامل ‏۳۰ سوالی بسته پاسخ است که با مقیاس پنج درجه‏ای لیکرت(خیلی کم = ۱، کم= ۲، متوسط = ۳، زیاد= ۴ و خیلی زیاد= ۵) مورد بررسی قرار می گیرد

هدف بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های مدیریت ارتباط با مشتریان
تعداد گویه ها ۳۰
سال انتشار ۱۳۹۴
مؤلفه ها

۵ مولفه ( ابعاد -شناسایی و اولویت بندی مشتری، جذب مشتری، تعامل با مشتری مشتری، تنوع خدمات و حفظ مشتری)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 35,000 – خرید