پرسشنامه برنامه درسی پنهان

  این پرسشنامهبرنامه درسی پنهان بر مبنای پژوهش تقی پور و غفاری (۱۳۸۸) طراحی شده است و شامل پنج  بعد –ساختار فيزيكي مدرسه، جو اجتماعي مدرسه، روابط موجود در مدرسه، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مکانیسم تشویق و تنبیه می باشد. پرسشنامه شامل ۳۰ سوال می باشد و با استفاده طیف ۵ تایی لیکرت از خيلي زیاد تا خيلي کم مورد سنجش قرار مي دهد. 

هدف بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های برنامه درسی پنهان در مدارس
تعداد گویه ها ۳۰
سال انتشار ۱۳۸۸
مؤلفه ها

پنج بعد (ساختار فيزيكي مدرسه، جو اجتماعي مدرسه، روابط موجود در مدرسه، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مکانیسم تشویق و تنبیه )

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
RIAL 50,000 – خرید