پرسشنامه سبك يادگيري فلدر و سولومون (۱۹۸۵)

 پرسشنامه سبك يادگيري فلدر و سولومون (۱۹۸۵) براساس مدل سبك هاي يادگيري فلدرسيلورمن(۱۹۸۸) طراحي شده است. اينپرسشنامه ۴۴  سوالي است. سؤالها وابسته به فرهنگ نيستند و با توجه به سادگي در پاسخ گويي انتخاب شده اند. نحوه پا سخگويي به سؤال ها،به اين صورت است كه آزمودني بايد از بين گزينه هاي مربوط به هر سوال ، گزينه اي را كه بيشتر در مورد او صدق مي كند ، علامت بزند. اينپرسشنامه قادر به سنجش چهار بعد متشكل از هشت سبك يادگيري است. این ابعاد شامل (متوالی– کلی،  فعالتاملي،  متواليكلي و حسيشهودي) می باشد. 

هدف بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های سبک های مختلف یادگیری در دانشجویان
تعداد گویه ها ۴۴
سال انتشار ۱۹۸۵
مؤلفه ها

۸ بعد (متوالی– کلی،  فعالتاملي،  متواليكلي و حسيشهودي)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
RIAL 60,000 – خرید