پرسشنامه بازاریابی داخلی

پرسشنامه بازاریابی داخلی توسط هانگ و ثیل(۲۰۱۴) ساخته شده است. این پرسشنامه شامل ۱۶ سوال می باشد. پرسشنامه مذکور شامل ابعاد (ارتباط داخلی، آموزش و تحقیقات بازاریابی داخلی) می باشد. پرسشنامه بر مبنای طیف پنج تایی لیکرت ساخته شده است.

هدف بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های بازار یابی داخلی در سازمان
تعداد گویه ها ۱۶
سال انتشار ۲۰۱۴
مؤلفه ها

۳مولفه ( ارتباط داخلی، آموزش و تحقیقات بازاریابی داخلی )

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 50,000 – خرید