پرسشنامه مشتری مداری

پرسشنامهمشتری مداری توسط فینگ و همکاران(۲۰۱۲) ساخته شده است. این پرسشنامه شامل ۱۳ سوال می باشد. پرسشنامه مذکور شامل سه بعد (تمرکز بر مشتریان، مشارکت مشتریان و ارتباط با مشتریان ) می باشد. پرسشنامه بر مبنای طیف پنج تایی لیکرت ساخته شده است.

هدف بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های مشتری مداری
تعداد گویه ها ۱۳
سال انتشار ۲۰۱۲
مؤلفه ها

سه بعد (تمرکز بر مشتریان، مشارکت مشتریان و ارتباط با مشتریان)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 35,000 – خرید