پرسشنامه بازاریابی اجتماعی

پرسشنامه بازاریابی اجتماعی بر اساس مدل کاتلر(۱۹۹۸) ساخته شده است. این پرسشنامه شامل ۱۸ سوال می باشد. پرسشنامه مذکور شامل سه بعد (منافع جامعه، منافع مشتری و منافع سازمان) می باشد. پرسشنامه بر مبنای طیف پنج تایی لیکرت ساخته شده است.

هدف بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های بازاریابی اجتماعی
تعداد گویه ها ۱۸
سال انتشار ۱۹۹۸
مؤلفه ها

سهبعد (منافع جامعه، منافع مشتری و منافع سازمان )

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 40,000 – خرید