پرسشنامه رابطه گرایی در کانال های بازارگرایی

 پرسشنامه رابطه گرایی در کانال های بازارگرایی توسط پاسوان و همکاران( ۲۰۱۱) ساخته شده است. این پرسشنامه شامل ۱۴ گویه است و بر مبنای طیف ۵ تایی لیکرت طراحی گردیده است. پرسشنامه مذکور شامل سه بعد همبستگی، یکپارچگی نقش و تقابل  می باشد

هدف بررسی وضعیت رابطه گرایی در کانال های بازارگرایی
تعداد گویه ها ۱۴
سال انتشار ۲۰۱۱
مؤلفه ها

سه بعد(همبستگی، یکپارچگی نقش و تقابل )

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 45,000 – خرید