پرسشنامه فرایند آموزش

پرسشنامه فرایند آموزشتوسط سعادتی تبار (۱۳۹۰) طراحی گردیده است. این پرسشنامه شامل ابعاد نیازسنجی، طراحی آموزش، اجرای آموزش، ارزیابی آموزش و بازخورد می ­باشد. این پرسشنامه شامل ۵۰ گویه است که بر مبنای همان طیف پنج  گزینه ای لیکرت طراحی شد.

هدف بررسی فرایند آموزش در سازمان ها
تعداد گویه ها ۵۰
سال انتشار ۱۳۹۰
مؤلفه ها

۵ مولفه (نیازسنجی آموزش، طراحی آموزش، اجرای آموزش، ارزیابی آموزش و بازخورد)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 50,000 – خرید