پرسشنامه بازاریابی درونی

پرسشنامه بازاریابی درونی در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. این پرسشنام شامل ۳۰ گویه است. این پرسشنامه داراي شش خرده مقیاس (امنیت شغلی، آموزشهای متنوع و گسترده، ارائه پاداشهای سخاوتمندانه، تسهیم اطلاعات، توانمندسازی كاركنان، كاهش فاصله طبقاتی در میان كاركنان) است.

هدف بررسی میزان بکارگیری مؤلفه های بازاریابی درونی
تعداد گویه ها ۳۰
سال انتشار ۱۳۹۴
مؤلفه ها

شش بعد (امنیت شغلی، آموزشهای متنوع و گسترده، ارائه پاداشهای سخاوتمندانه، تسهیم اطلاعات، توانمندسازی كاركنان، كاهش فاصله طبقاتی در میان کارکنان)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word

RIAL 45,000 – خرید