پرسشنامه اهمالکاری تحصیلی

پرسشنامه اهمالکاری تحصیلی توسط سواری (۱۳۹۱) طراحی گردیده است.  این پرسشنامه شامل سه بعد – اهمالکاری عمدی، اهمالکاری ناشی از خستگی و اهمالکاری ناشی از بی برنامگی- می باشد؛ این پرسشنامه شامل ۱۲ گویه می باشد که بر مبنای طیف ۵ تایی لیکرت طراحی گردیده است.
هدف بررسی میزان مولفه های اهمالکاری تحصیلی در بین دانش آموزان
تعداد گویه ها ۱۲
سال انتشار ۱۳۹۱
مؤلفه ها

سه مؤلفه (اهمالکاری عمدی، اهمالکاری ناشی از خستگی و اهمالکاری ناشی از بی برنامگی)

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 25,000 – خرید