پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی جینگ و مورگان(۱۹۹۹)

پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی توسط جینگ و مورگان(۱۹۹۹) طراحی شده است. این ابزار دارای ۳۰ گویه است و شامل سه حوزه خرده مقیاس استعداد، کوشش و بافت می باشد. این پرسشنامه بر اساس طیف ۵ تایی لیکرت طراحی شده است.
هدف بررسی میزان مولفه های خودکارآمدی تحصیلی در بین دانش آموزان
تعداد گویه ها ۳۰
سال انتشار ۱۹۹۹
مؤلفه ها

سه مؤلفه (استعداد، کوشش و بافت )

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 45,000 – خرید