پرسشنامه بازاریابی

پرسشنامه بازاریابی توسط انصاری (۱۳۹۲) است. این پرسشنامه  در ۲۰ گویه تنظیم و بر اساس مقیاس پنج گزینه ای لیکرت (خیلی زیاد = ۵، زیاد= ۴، تا حدی = ۳، کم= ۲ و  خیلی کم= ۱) تنظیم شده است.

هدف بررسی بازاریابی در شرکت ها و سازمان ها
تعداد گویه ها ۲۰
سال انتشار ۱۳۹۲
مؤلفه ها

فاقد ابعاد مشخصی است

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 30,000 – خرید