پرسشنامه بازاریابی رابطه مند

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند توسط مدل ندوبیسی و همکاران (۲۰۰۹) ساخته شده است. این پرسشنامه شامل ۱۰ گویه می باشد که بر اساس طیف ۵ تایی لیکرت طراحی می شود. این پرسشنامه ابعاد صلاحیت، ارتباطات و حل تعارض – را مورد سنجش قرار می دهد. 

هدف بررسی میزان بکارگیری مولفه های بازاریابی رابطه مند در افراد
تعداد گویه ها ۱۰
سال انتشار ۲۰۰۹
مؤلفه ها

سه  مولفه(صلاحیت، ارتباطات و حل تعارض )

سوالات مربوط به هر مؤلفه مشخص شده است
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 30,000 – خرید