پرسشنامه روابط عمومی

 پرسشنامه روابط عمومی ادراک شده توسط حیدر زاده و ترابی فارسانی (۲۰۱۱) طراحی شده است. این پرسشنامه شامل ۸ گویه می باشد و بر اساس مقیاس پنج گزینه ­ای لیکرت (کاملاً مخالفم -۱ تا کاملاً موافقم-۵) نمره گذاری می‌شود. 

هدف بررسی میزان بکارگیری روابط عمومی در سازمان
تعداد گویه ها ۸
سال انتشار ۲۰۱۱
مؤلفه ها

فاقد مولفه

سوالات مربوط به هر مؤلفه ندارد
روایی و پایایی دارد
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها دارد
منبع دارد
فرمت فایل word
RIAL 30,000 – خرید